Zoekmachine marketing

Meer bezoekers door gericht te adverteren.
Je krijgt bezoekers naar je website, je hebt doelen opgesteld, maar je haalt ze iedere maand net aan niet. Wat ga je nu doen? Wellicht zul je moeten kijken naar andere manieren om bezoekers naar je website te trekken.

Google Adwords for the win

Je website is geoptimaliseerd voor zoekmachines en je bent klaar voor de volgende stap. Haal je nog niet genoeg voldoening uit je geoptimaliseerde website? Dan is het ook verstandig om aan zoekmachine marketing te doen. Waarom? Potentiele klanten weten je website pas te vinden als je er over verteld. Ben je nog nieuw op de markt? dan moet je jouw gezcht gaan laten zien. Hoe meer bezoekers, hoe relevanter je website (vindt google) dus combineer het mooie van twee werelden en ga voor Google Adwords.

Wat zijn de voordelen van Adwords?

We kennen het allemaal wel, die peperdure reclameborden langs de weg. Ze worden dagelijks door duizenden mensen gezien, je betaald er dan ook een vors bedrag voor, maar de telefoon blijft angstvallig stil. Weggegooid geld! Het voordeel van Google Adwords is dat je pas hoeft te betalen zodra een potentiële klant op jouw advertentie klikt. Je kunt dus net als de traditionele manier van reclame maken duidenden weergaves van je advertentie krijgen, en dat zonder er maar een centje aan uit te hoeven geven. Wauw! Dat is een stuk beter dan die traditionele marketing. (toch niet helemaal, want traditionele reclame heeft ook zo zijn voordelen!)

Wat kost dat nou, dat adverteren?

Deze horen we vaak! Want als echte ondernemer wil je gewoon graag weten wat iets kost, voordat je aan de slag gaat met het uitgeven van je welverdiende centjes. Nou, er is geen sluitend antwoord op deze vraag. De kosten voor Adwords lopen namelijk erg uiteen, normaliter adviseren we om de eerste drie maanden een website- score op te bouwen. Hetgeen dat je zoekmachine optimalisatie ook weer ten goede komt.

Ik ben er klaar voor!

Neem gewoon contact op, dan gaan we eerst eens een uitgebreide website APK uitvoeren, misschien is dit nog niet de juiste stap, want dan beginnen we eerst met het opstellen van doelen en het optimaliseren van de website of webshop voor zoekmachines. First things first.