Webshops

Verkoop (ook) online met jouw digitale winkel.
Tegenwoordig is online winkelen net zo populair of zelfs nog populairder dan "ouderwets" winkelen. Steeds meer mensen kopen online artikelen en doen dit meer en vaker via hun mobiele telefoon. De beleving van het "ouderwets" winkelen is hierdoor veranderd, evenals de beleving van het online shoppen.

Jouw webshop online

Hierboven halen we het al even aan, maar het aantal online verkopen is in de laatste jaren sterk gegroeid. Steeds meer traditionele winkels kiezen er voor om ook online hun producten te verkopen. Gebruiksgemak is hierin een belangrijke factor. Men hoeft de deur niet meer uit om een product te bekijken, maar kiest er voor om deze thuis te laten bezorgen. Een webshop biedt kansen voor deze traditionele winkels. Online is men tenslotte niet gebonden aan openingstijden van winkels, waardoor er meer "verkooptijd" ontstaat wanneer je jouw producten ook via het web aanbied. Net als in traditionele winkels staan advies en gemak centraal in de klantbeleving. Men wil digitaal bijvoorbeeld met gemak vanaf de tablet of mobiele telefoon het product naar keuze bestellen. Kies er daarom voor om jouw webwinkel responsive aan te bieden aan jouw klanten en samen zorgen wij er voor dat alle processen, van binnenkomst in de webwinkel, tot het afrekenen van de bestelling en het heractiveren tot herhalingsaankopen geoptimaliseerd worden.

Gepersonaliseerd webshop paneel

Jouw maatwerk webwinkel kun je gemakkelijk beheren met het gepersonaliseerde Webshop Paneel. Krijg inzicht in bezoeken, jouw klanten en beheer binnen een paar klikken jouw producten. Bekijk bestellingen en krijg direct inzicht in je verkopen.

Veilig betalen met iDeal

iDeal is in Nederland het meest gebruikte betaalmiddel waarmee consumenten kunnen betalen via de beveiligde omgeving van hun eigen bank. Wil je jouw klanten hun winkelwagen snel, betrouwbaar en efficiënt laten afrekenen? Kies dan voor de iDeal implementatie van Mollie voor jouw webwinkel.

Optimaliseer jouw Customer Journey

Zorg voor een optimale beleving voor klanten van jouw webshop en grijp je klanten vast. Net als "ouderwets" winkelen, is het jouw taak als online winkel om er voor te zorgen dat klanten vinden waarvoor ze zijn gekomen. Zoals een klant door een traditionele winkel loopt, op zoek naar het artikel naar keuze, moet je er voor zorgen dat de webwinkel optimaal is ingericht, zodat je klanten producten makkelijk kunnen vinden. Hoe een bezoeker door de website klikt, op zoek naar het product, vervolgens naar de kassa gaat om het af te rekenen en een beroep doet op jouw service, dat noemen we de Customer Journey. Zorg voor duidelijkheid. Optimaliseer de Customer Journey van jouw webwinkel door gebruik te maken van bijvoorbeeld Google Analytics en Mouseflow. Want een tevreden klant keert terug. Wil je herhalingsaankopen stimuleren, dan kun je bijvoorbeeld e-mailmarketing inzetten om klanten op de hoogte te stellen van leuke aanbiedingen. Boost jouw omzet.